[NUUG kart] Journalist lager sak om kommunegrensene

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Sat Nov 27 21:02:01 CET 2010

Den 27. nov. 2010 kl. 20.08 skrev Petter Reinholdtsen:
> Jeg tror kjernen i saken er dette:

> Dette argumentet er så vidt jeg har sett ikke imøtegått i dokumentene
> som er sendt til fylkesmannen.  Tar jeg feil?  Er det gjort noe mer
> rundt kontakt med jurist?

Heilt rett, eg lurer på om folk blir forvirra av det engelske ordet "free". Ser jo at det blir reklamert med "fri internett opp til x MB".
Ellers burde me vel ha snakka med jurist lenge før. Kansje det hadde vert eit ide å involvere OSMf (muligens danne ei norsk grein). Eller kan me prøve http://www.fri-rettshjelp.no/ og se om nokon kan hjelpe oss.

Gnonthgol