[NUUG kart] Journalist lager sak om kommunegrensene

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat Nov 27 21:08:16 CET 2010

[Gnonthgol]
> Heilt rett, eg lurer på om folk blir forvirra av det engelske ordet
> "free". Ser jo at det blir reklamert med "fri internett opp til x
> MB".

Jeg ville tolke "fri internett" som uten båndbredde og
nedlastingsbegresning, må jeg innrømme. :)

> Ellers burde me vel ha snakka med jurist lenge før. Kansje det hadde
> vert eit ide å involvere OSMf (muligens danne ei norsk grein). Eller
> kan me prøve http://www.fri-rettshjelp.no/ og se om nokon kan hjelpe
> oss.

Ja.  Jeg ble tipset om <URL:http://km.krot.org/2007/lod-gjenbruk.pdf>
som relevant.

Har du ide om hvor mye penger som trengs for å få en jurist til å
bidra?  Kanskje en kronerulling er på sin plass?  NUUG bidrar gjerne
med noen kroner. :)

Vennlig hilsen,