[NUUG kart] Journalist lager sak om kommunegrensene

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat Nov 27 21:42:20 CET 2010

[Gnonthgol]

> Eg har ikkje ide om kor mykje det koster. Eg tviler me får gjort
> noko utan å vere villig til å betale nokre tusenlapper. Men eg
> foreslår at me kontakter fri rettshjelp først. Det er betydlig
> billigere og siden dette ikkje er ei standard sak for ein advokat
> vil kansje jusstudenter vere meir villig til å hjelpe enn ein
> advokat.

Så vidt jeg vet er fri rettshjelp betydelig overbelastet, så jeg vil
anbefale at en både sjekker kostnaden for en betalt jurist samtidig
for å ikke tape tid.

Jeg tror en klarer å finne finansiering for noen tusenlapper, så jeg
ser ikke på det som noe stort problem.

Vi kan f.eks. bruke http://www.pledgebank.com/ for å samle 10 stykker
som er villige til å betale 1000,- til formålet, hvis det er beløpet
som trengs. :) Andre muligheter er NUUG og NUUG Foundation. :)

Vennlig hilsen,