[NUUG kart] Journalist lager sak om kommunegrensene

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Sat Nov 27 21:19:42 CET 2010

Den 27. nov. 2010 kl. 21.08 skrev Petter Reinholdtsen:

> [Gnonthgol]
>
> Jeg ville tolke "fri internett" som uten båndbredde og
> nedlastingsbegresning, må jeg innrømme. :)

Det er det som er fritt ja.

> Ja.  Jeg ble tipset om <URL:http://km.krot.org/2007/lod-gjenbruk.pdf>
> som relevant.
Dritbra. Det ser jo ut som akkurat det me snakker om (og i eit språk me ikkje snakker).

> Har du ide om hvor mye penger som trengs for å få en jurist til å
> bidra?  Kanskje en kronerulling er på sin plass?  NUUG bidrar gjerne
> med noen kroner. :)
Eg har ikkje ide om kor mykje det koster. Eg tviler me får gjort noko utan å vere villig til å betale nokre tusenlapper. Men eg foreslår at me kontakter fri rettshjelp først. Det er betydlig billigere og siden dette ikkje er ei standard sak for ein advokat vil kansje jusstudenter vere meir villig til å hjelpe enn ein advokat.

Gnonthgol