[NUUG kart] Noen spørsmål om tagging

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Mon Sep 13 17:23:04 CEST 2010

Sunday 22. August 2010 skreiv Kjell Arne Olsen:

>I praksis heromkring synes jeg ikke det er noe problem; det meste av
>dagligvarebutikker blir supermarket uansett.

Då er det vel på tide å få dette inn på den norske wikien. Mitt forslag, til
diskusjon:

1. Dagligvarebutikkar store nok til å ha handlevogner eller handlekorger med
hjul:
	shop=supermarket
	name=Spar Heistadmoen
	franchise=Spar / Kiwi / Rema 1000 / Rimi / … (bør standardisera namn)
I praksis vil dette seia dei fleste vanlige kjedebutikkane, som Spar, Kiwi,
Rema 1000, Rimi, osv.

2. Små dagligvarebutikkar berre med handle*korger* eller heilt utan
handlekorger:
	shop=convenience
	name=Pedersen dagligvarer
	franchise=…
Typisk brudstadbuer og andre små nærkjøp.

3. 7 Eleven (og liknande storkioskar):
	shop=convenience
	name=7 Eleven
	franchise=7 Eleven (?) (eller operator?)

4. Narvesen (er alle Narvesen-kioskar avis- og tidsskriftsentrert?):
	shop=newsagent
	name=Narvesen Stovner Senter
	franchise=Narvesen

5. Frittståande kioskar (med betjeningsluke):
	shop=kiosk
	name=…

--
Karl Ove Hufthammer