[NUUG kart] Vedr: (no subject)

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Thu Dec 1 23:14:33 CET 2011

Nå tar rendringen litt tid, så se i morgen om det evnt har endret seg da.

-Sverre

http://www.openstreetmap.org/?lat=60.5136&lon=6.0851&zoom=14&layers=M

> til

> Har sjekket litt, men  finner ingen feil. Når jeg tester med Geofabrik
sin
> OSM Inspector kan det virke som om det er noe feil med vannet
> Kjærringatjørn. Men det kan også være at vektordataene ikke er oppdatert

> ennå siden du har endret denne i dag. Kan evnt sjekke i morgen.
>
> http://tools.geofabrik.de/osmi/?view=water&lon=6.07505&lat=60.

51720&zoom=15&overlays=bodies_of_water,bodies_of_water,broken_bow,vmap0_rivers,long_rivers,waterways_river,waterways_stream,waterways_drain,waterways_canal,waterways_riverbank,waterways_other,waterways_width,waterways_in_tunnels,waterways_on_bridges,waterways_without_names,waterway_nodes,coastline,coastline,simple_islands,coastline_nodes,rivermouths,coastline_not_simple,coastline_unconnected