[NUUG kart] Vedr: (no subject)

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Thu Dec 1 23:41:24 CET 2011

Den 1. des. 2011 kl. 22.19 skrev ofykse-f at yahoo.com:
> Ja eg fjerna Tjeringatjørn, og la den inn på nytt for å sjå om det hjelpte.
> Men det ser ikkje slik ut. Vestlandet er fortsatt oversvømt..

Eg oppdaga problemet for ei tid tilbake og endra det frå natural=coastline til natural=island eller noko slikt. Eg er litt overaska over at det ikkje har endra seg.

Kystlinjene blir eksportert ca kvar 2. veke slik at du må potensiellt vente ei stund før endringane blir synlige. Alle data som blir teikna når du zoomar ut er ikkje direkte frå OSM men er eit utdrag som er foreinkla på (som N5000) for å kunne teikne verdenskart. I tilleg blir kystlinjene brukt på alle laga sidan det er svært vanskelig å sjå på eit område lokalt for å finne ut kva som er land og sjø. Og dersom det er noko feil på kystlinja kan det vere at det ikkje går i det heile.

Det er mulig å spørre på irc://irc.oftc.net/osm om dei vil lage kystlinjene på nytt. Då må du først vere heilt sikker på at alt er heilt korrekt.

Gnonthgol