[NUUG kart] Tettstedsgrenser

Guttorm Flatabø post at guttormflatabo.com
Fri Feb 18 11:31:42 CET 2011

2011/2/18 Steinar Hamre <steinarh at pvv.ntnu.no>

> Hei, fint at noen ser på dette igjen.

Eg er som vanleg svært skeptisk til bruk av data som ikkje er eksplisitt
lisensiert. Korleis skal me t.d. indikere om grensene er oppdaterte eller
ikkje slik han etterspør?

> Dette gjør, etter min mening at de ikke kan brukes til
> landuse=residential.  Det dette likevel kan brukes til, er et

place=village(/town/city)-polygon, som kan brukes til å

Enig.

> Det kan også brukes til å estimere hvor stor del av tettstedene i Norge
> vi har kartlagt.

Eg såg ei teneste som gjer akkurat dette i går, men finn ikkje tilbake til
ho no. Veit nokon kva eg meiner eller skal eg leite vidare?

En annen fin ting ar at det gir oss et konstistent sted å skille mellom
> village og hamlet.

Tettstadane frå SSB er "village"?

--
Guttorm