[NUUG kart] NUUG Foundation støtter sak om kommunegrensene

Øyvind Hanssen ohanssen at acm.org
Mon Feb 28 13:03:26 CET 2011

Jeg planlegger å dra til GoOpen og profilere prosjektet som
utvikler åpne karttjenester i den frivillige redningstjenesten. Jeg
slapp nok ikke til med et eget foredrag men skal se om jeg kan få
sette opp en stand/posterpresentasjon og ellers være til stede.

Jeg hadde håpet å få fram poenget med at også frivillig
sektor har behov for slike åpne data. Vi står nok litt fast når
det gjelder å komme i en konstruktiv dialog med kartverket
(eventuelt overordnede myndigheter) om dette.

Øyvind