[NUUG kart] Data fra NVDB, lisenser m.m.

Guttorm Flatabø post at guttormflatabo.com
Tue Jan 18 10:07:11 CET 2011

2011/1/17 Petter Reinholdtsen <pere at hungry.com>

> [Vegard Engen]
>
> Veldig bra.  Det trengs for de jeg snakker med i det offentlige om
> slikt.

Enig. Godt tiltak, og bra at dei var opne for innspel. Kven var det du
snakka med?

Er det andre vegmynde som har gjort liknande? Kanskje vise til kva
kartverket i GB har gjort, og kva lisens dei brukar? Dei burde vite
kva som blir gjort på data.norge.no, men samtidig kunne dette føre til
utsetjing av vedtak dersom dei hadde tenkt seg å publisere dette før
data.norge.no kjem fram til lisensieringsregime.

> Jeg tror det er lurt å gå for noe public domain-aktig, der alle
> begresningene som settes i opphavsrettsloven oppheves, for å maksimere
> verdiskapningen som kan gjennomføres med offentlige data.  Jeg tror
> også det er veldig lurt å ikke finne opp sin egen lisens.

Einig, men det kan hende at ein "del på samme vilkår"-lisens vrikar
meir tiltalande. "Public domain" er vanskeleg å forholde seg til. Du
må iallfall vise til Open Database License (ODbL).

Eg er gjerne med å fikle på e-posten om du legg han på Google Docs
eller ein wiki.

Beste helsing,

Guttorm Flatabø

Ein liten intro:
Varm tilhengar av fri programvare og fri kultur, tek master i
tverrfaglege kulturstudium på NTNU og jobbar på Vestlandsforsking i
Sogndal. Jobba mykje med Nynorsk Wikipedia i oppstarten, har bidrege
litt til OSM siste året. Sjå guttormflatabo.com eller
google.com/profiles/dittaeva for meir.