[NUUG kart] Forbedre kommunegrensa for Oslo - SOSI-fil fra Kartverket

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Sun Jan 30 10:00:21 CET 2011

SOSI driverpatchen til OGR er avhengig av et Windows-only bibliotek (DLL),
så da får ikke jeg gjort noe med dette.
http://www.mail-archive.com/gdal-dev@lists.osgeo.org/msg07513.html

jeg har sett at trigpunktene/fastmerkene ligger ute i SOSI format
http://www.statkart.no/Fastmerker+i+EUREF89.d25-SwBbWZT.ips
og det skulle vært interessant å sjekke om dette er data vi
kan videreformidle gjennom OSM.