[NUUG kart] Forbedre kommunegrensa for Oslo - SOSI-fil fra Kartverket

Guttorm Flatabø post at guttormflatabo.com
Sun Jan 30 12:19:57 CET 2011

2011/1/26 Petter Reinholdtsen <pere at hungry.com>

> På fredag tok jeg mot til meg og ringte kartverket for å høre om det
> var måter å forbedre kommunegrensa for Oslo, slik at
> piggdekkavgiftssiden til Oslo kommune kunne få en mer nøyaktig grense.
> Fortsatte i går og kom faktisk i mål.
>

> Oddleiv forsøkte å sende epost til kart at nuug i går med disse dataene,
> men av en eller annen grunn er ikke denne eposten kommet frem.  Han
> videresendte den til meg i dag, og her er kopi av hans epost.

Kom fram til meg i dag iallfall.

Vil nødig helle kaldt vatn på dette her, men er ikkje dette i tynnaste
laget? Dette ville aldri halde i Wikimedia-samanheng iallfall. Det står
ingenting eksplisitt i e-posten om vidarebruk av dataane. Korleis veit me at
dataeigar tillett vidarebruk? Då kunne du jo like godt få heile
vegdatabasen!?

--
Guttorm