[NUUG kart] Forbedre sykkelkartdata i OSM i samarbeid med Oslo kommune (Was: Nå kan vi leke med data fra Bymiljøetaten!)

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Fri Jun 10 11:44:21 CEST 2011

Linda Sandvik wrote on 10.06.2011 10:46:31:

> Klart jeg har lyst til å bidra med å arrangere. Er desverre i
> Stockholm til den 19 juni (graduating from Hyper Island). Når er det
> i så fall snakk om at det skal være?

Ideen var å ta det så raskt som mulig etter at sykkelveier og andre
sykkelrelaterte data var importert. Har dere noen ide om hvor lang tid
dette vil ta?  Det var et ønske om å få tatt det før sommerferien hvis det
er mulig.

Fint om de som har mulighet til å hjelpe til med importen gir lyd fra seg.
 Dette er en flott mulighet for OSM til å vise seg frem og få litt
publisitet og et flott prosjekt hvor Oslo kommune tar signalene fra høyt
politisk hold om å åpne litt på egne data og bruke frie data som finnes.