[NUUG kart] Presisjon på Bing-foto

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Mon Mar 28 15:33:56 CEST 2011

I sentrale deler av Asker kan jeg ikke se at det har kommet noen nye
bilder. Det er iallefall ingen synlig forskjell.  Der er kvaliteten på
bildene og nøyaktigheten meget bra, anslagsvis under en meter feil.  I
Heggedal i Asker hvor jeg bor er det fremdeles bare gamle og litt grumsete
bilder.

-Sverre

http://www.opera.com/mail/