[NUUG kart] Gate- og vegnamn i Bergen

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Tue Apr 10 19:17:26 CEST 2012

to. den 19. 05. 2011 klokka 22.33 (+0200) skreiv Karl Ove Hufthammer:

> Har vore problem med norway-fila dei siste dagane, men no fungerte
> det. Har lagt ut ei oppdatert fil.

Det tok si tid, men endelig har eg fått oppdatert sjekken av
OpenStreetMap-gatenamn.

(For dei som hugsar dårlig: Posten Norge har publisert postadresseboka,
som inneheld gatenamn for mange gater i Norge, med kommuneinfo. Den får
me bruka i OSM-prosjektet til å kvalitetssikra gatenamna, gjennom å
kjøra ein slags stavekontroll på alle gatenamna som er registrert i
OSM.)

Oversikt over mulig feilstava gatenamn finn de som før på

  http://geo.huftis.org/osm/epab/

Merk at resultata for Bergen ikkje er henta frå Postadresseboka, men frå
den offisielle gatetabellen:

https://www.bergen.kommune.no/tjenestetilbud/bolig-og-eiendom/eiendom/vegnavn/gatetabellen

Denne vart for øvrig oppdatert for nokre få dagar sidan. Rettingane eg
tipsa kommunen om vart endelig med, og det vart lagt til to nye gater:

  Revahjellane
  Rådstusmauet

Men kor i all verda (les: Bergen) er desse? Google Maps har dei ikkje,
so blir OSM først … ? :)

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/