[NUUG kart] Gate- og vegnamn i Bergen

Knut Arne Bjørndal bob at cakebox.net
Tue Apr 10 22:58:27 CEST 2012

On 2012-04-10, at 19:17, Karl Ove Hufthammer wrote:
> Merk at resultata for Bergen ikkje er henta frå Postadresseboka, men frå
> den offisielle gatetabellen:
>
> https://www.bergen.kommune.no/tjenestetilbud/bolig-og-eiendom/eiendom/vegnavn/gatetabellen
>
> Denne vart for øvrig oppdatert for nokre få dagar sidan. Rettingane eg
> tipsa kommunen om vart endelig med, og det vart lagt til to nye gater:
>
>  Revahjellane

Fant den via seeiendom.no, sørvest i Indre Arna.

>  Rådstusmauet
>
> Men kor i all verda (les: Bergen) er desse? Google Maps har dei ikkje,
> so blir OSM først … ? :)

Rådstusmauet finner jeg ikke spor av noen steder, inkludert en ikke veldig gammel kopi av Matrikkelen jeg har liggende på jobb. Et søk etter gatekoden den visstnok skal ha gir heller ingen treff.

I kommentarfeltet i PDF-en fra kommunen står det at den er gjeninnført i Matrikkelen, men det har tydelig vis ikke kommet gjennom systemet enda.

Jeg kan tusle en tur rundt rådhuset på vei til Henrik på torsdag og se om jeg får lagt den inn før kartverket har den :)

--
Knut Arne Bjørndal
aka Bob Kåre
bob+osm at cakebox.net