[NUUG kart] N2000 kommunegrenser import

Gorm E. Johnsen nuug at gorm.cc
Sat Aug 4 16:24:32 CEST 2012

Ja dette kan bli en 'god' import.

Hvordan kan vi få bekreftet at det kun er 'manglende punktter' og ikke
posisjoner er jevnet ut (fjernet desimaler)?

Veldig enig i at vi bør beholde alle ways og noder så langt det lar seg
gjøre.

Jeg synes at source=* er en uting på noder og veier. Hva med flere kilder?
En kilde for posisjon og en kilde for andre tags? Det er ikke mulig å vite
hva som er kilde til hva. Source hører til på changeset-et.

Dersom vi gjør en jobb med disse 17693 nodene nå, får vi god erfaring med
hva som må gjøres når vi eventuelt en gang får det kompleette datasettet.

hilsen

Gorm E. Johnsen