[NUUG kart] Overgang til ODbL

Espen Isaksen espen at espenpost.com
Thu Jan 19 10:21:41 CET 2012

Det er jo ganske ille hvor mye data vi kan potensielt miste her. Jeg antar
at de fleste brukerene ikke er motstandere av den nye lisensen, men heller
at dem rett og slett ikke veit om endringen.

Kanskje vi bør prøve å samordne forsøkene på registrere og overbevise
brukere som fortsatt henger igjen på den gamle lisensen. Kan vi f. eks.
opprette en oversikt over alle brukere i Norge som fortsatt henger igjen på
den gamle lisensen, hvilke av disse som har blitt kontakta og hvilke som
har sagt definitivt nei til å gå over. Hvis det ikke er blitt laga, kan jeg
starte det opp i alle fall.

Viktig å ikke bare la dette renne ut i sanda og dermed mista masse data.

Espen

Mer om meg på:
http://about.me/espenisaksen
http://no.linkedin.com/in/espenisaksen