[NUUG kart] Fwd: Topo Vinter - mangler en del skiløyper

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Fri Jun 29 13:52:24 CEST 2012

Hei

Siden du sender til lista svarer jeg her så kan andre også se det.

Alle løyper som er tagget med piste:type=nordic skal vises. Men de som i
tillegg er tagget med piste:grooming=scooter har en annen linjetype
(stiplet) og kommer først inn på et nærmere zoomnivå (skal gjøre iallefall
om jeg husker rett). I tillegg har du route=ski eller
piste:type=backcountry som tegnes med enda mindre streker. Det er da ruter
eller normalt oppgåtte spor som ikke er preparert.

Jeg skal ta en nærmere titt på de to løypene du nevner når jeg kommer hjem
og se litt nærmere på det.

-Sverre