[NUUG kart] _Rask_ routing engine for osm

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Mon Mar 19 18:16:51 CET 2012

Den 19. mars 2012 kl. 17.59 skrev Steinar Hamre:

> Mmm... min erfaring fra å sykle rundt med GPS er at vanlige ferger i
> Norge holder 20-25km/t. Marginalt raskere for Hurtigruta. Hurtigbåter
> er mye raskere.
>
> Jeg tror derfor 20km/t vil være en brukbar verdi også internasjonalt.
> Eventuelt 25km/t + 30 min for venting/boarding. (max 15min for lokalkjente)

Etter å ha sett på koden ein del så er ferjetidene rekna ut ved hjelp av duration=[HH:]MM eller 5km/t og uten ventetid. Dette er dog eldre deler av koden som nok kjem til å bli oppgradert om ikkje så alt for lenge. Det som er nytt og flott er at motoren er blitt mykje raskare, og derfor er mulig å bruke.

Det som skjer no er at fleire utviklarar henger seg på no når det er eit brukande produkt og me forhåpentlivis får gode konfigurasjonsfiler (forhåpentligvis med støtte for scripting), støtte for diffar og bedre parsing av taggar. Det er berre å slenge seg på.

Dette er kansje ein killer app som får mange til å gå over til osm. Spesielt tenker eg på ut.no som per i dag ikkje har noko kart å snakke om (berre TMSen til kartverket og litt brukergenerert).

Knut