[NUUG kart] Feilplassert museum

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Mon Mar 19 21:01:30 CET 2012

må. den 19. 03. 2012 klokka 18.50 (+0100) skreiv Kai Stian Olstad:

> Kan se ut som om brukeren Mondschein importerer dataene fra
> http://wheelmap.org/ uten at dataene er kvalitetssikret.

Er fleire pussige ting her. Skal ikkje data frå Wheelmap berre innehalda
info om rullestoltilgang? Eg finn fleire nye nodar frå Mondschein som er
i *versjon 1*, men som har veldig detaljert informasjon, for eksempel
adresseinformasjon og telefonnummer. Dette ser me sjeldan frå vanlige,
sjølv erfarne, brukarar. Kor kjem denne informasjonen frå? (Eg fryktar
automatisk adressesøk på Google eller noko sånt.)

Eksempel:
http://www.openstreetmap.org/browse/node/1652908193/history
(Infoen er heilt rett, so vidt eg kan sjå.)

Det er òg fleire eksempel på at han har lagt til nye nodar der
tilhøyrande bygning alt finst som eit polygon (og med litt annan
stavemåte på «name»):
http://www.openstreetmap.org/browse/node/1652907984/history
http://www.openstreetmap.org/browse/node/1652907998/history

--