[NUUG kart] Feilplassert museum

Guttorm Flatabø post at guttormflatabo.com
Mon Mar 19 22:23:25 CET 2012

2012/3/19 Karl Ove Hufthammer <karl at huftis.org>

> Er fleire pussige ting her. Skal ikkje data frå Wheelmap berre innehalda
> info om rullestoltilgang? Eg finn fleire nye nodar frå Mondschein som er

Nja, dersom det er ein masseimport så burde det vera slik. Du kan også lage
nye nodar med Wheelmap, men du gjer det då med din eigen brukarkonto.

> i *versjon 1*, men som har veldig detaljert informasjon, for eksempel
> adresseinformasjon og telefonnummer. Dette ser me sjeldan frå vanlige,
> sjølv erfarne, brukarar. Kor kjem denne informasjonen frå? (Eg fryktar

Det er berre slik informasjon det er lagt opp til på Wheelmap, så slik sett
kan det vere naturleg.

> Det er òg fleire eksempel på at han har lagt til nye nodar der
> tilhøyrande bygning alt finst som eit polygon (og med litt annan
> stavemåte på «name»):
> http://www.openstreetmap.org/browse/node/1652907984/history
> http://www.openstreetmap.org/browse/node/1652907998/history

Dette er eit problem som blir adressert av Wheelmap, med hjelp frå
Geofabrik. Eg veit ikkje om dei har løyst det enno.

Berre ta kontakt med Mondschein, han er truleg til og med lønna for å ta
seg av dette (det er iallfall mange andre i Wheelmap).

--
Guttorm