[NUUG kart] Stadnamn i Angedalen på OpenStreetMap

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Wed Mar 21 16:21:45 CET 2012

ty. den 20. 03. 2012 klokka 12.53 (+0100) skreiv Guttorm Flatabø:

> Eg skriv mest til Eirik, sidan han er Førdianar, men det kan jo hende
> andre har erfaringar med liknande, for eg veit at det er mange som har
> liknande prosjekt rundt om i bygdenorge (Fylkesatlas for Sogn og
> Fjordane har fleire slike databasar), og muligens har erfaringar om
> tagging, korleis deltakarane kan konverterast til OSM, etc.

For mange kommunar i Hordaland er det samla inn tilsvarande informasjon,
med lydfiler som gjev uttalen av stadnamna:
http://polsak.ivest.no/polsak_filer/2011%5CKURE%5C2011029811-689113.PDF

Nettsida er http://www.bergensregionkart.no/
men er visst nede nett no.

For øvrig veldig artig å høra opptaka av dei mange rare namna.

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/
Jabber: karl at huftis.org