[NUUG kart] Resirkuleringspunkter

Bard Aase elzapp at elzapp.com
Sun Mar 25 21:25:25 CEST 2012

2012/3/24 Kai Stian Olstad <kart at olstad.com>

> Det er ikke så rart, da det i Oslo og omheng er slik at hver husstand
> har to søppelbøtter, en for papir og en for restavfall. Plast er
> restavfall.

Men Papp og Kartong er fremdeles ikke "papir", og skal leveres på
returpunkt.
I Bergen er det også papirlevering fra husstandene, men det finnes
fremdeles returpunkt for papp, papir og kartong, fordi papp og kartong ikke
skal leveres med papirinnsamlingen.

Plast er det også egen innlevering for, men der er det så vidt jeg vet
ingen egne returpunkt.

--
mvh base (Bård Aase)
MSN: msn at elzapp.com