[NUUG kart] Endringer openstreetmap.no

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Thu Mar 29 20:29:26 CEST 2012

Jeg har akkurat committet en endring der informasjon om prosjektet
lenker til wikien for å gjøre det lettere å bidra. Jeg håper noen har
lyst til å lage/vedlikeholde en norsk forside i wikien.
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/NO:Main_Page

Jeg har videre lyst til å gjøre følgende endringer:

- Endre zoombar på venstre side til bare +/- knapper, dvs bytte
PanZoomBar med ZoomBar
- Bruke TouchNavigation istedetfor Navigation
- Endre permalink til å oppdatere adressefeltet fortløpende istedet,
dvs Permalink({anchor:true}), den har # istedetfor ? i URL'en.
- Endre menylinjen til en ekspanderende meny. Kom gjerne med idéer her.

Ja?