[NUUG kart] Frikart.no med kart for flere land

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Thu Nov 15 12:50:53 CET 2012

Heisann

Da har jeg laget en kartvelger, eller rettere sagt en landvelger. Vel, nå
er det ikke jeg som faktisk har laget den, men jeg ble tipset om den av
Vidar Gundersen. Takk for det. Den finnes på
http://winstonwolf.pl/clickable-maps/europe.html for de som evnt er
interessert. Det er et fantastisk stykke arbeid som er gjort.

Man velger først land og så kart. Siste del er nå helt lik som den var
tidligere. Jeg har fordelt dette på to sider da det blir veldig mye å ha
på en side.

Dere får ta en titt: www.frikart.no/garmin.

Jeg kommer til å lage tospråklige sider etterhvert siden det nå kommer
kart for mange av de europeiske landene. I en overgangsperiode vil det bli
litt blanding før alt er ferdig.

-Sverre