[NUUG kart] Magerøya sunket i havet

Hans Olav Skogstad elgvenn2 at online.no
Tue Sep 11 23:35:12 CEST 2012

Hei godtfolk.

Ser ut som om Magerøya har sunket i havet.

Jeg har prøvd å se litt på det åpenbare, f.eks. at natural=coastline hele
tiden går mot klokka rundt øya, at way-ene som øya består av henger sammen
etc. I tillegg har jeg prøvd å se på endringene som er gjort i det siste
før den forsvant (litt usikker på når det skjedde) for å se om det er noe
åpenbart. Har lagt tilbake natural=coastline i relasjonen for øya uten at
jeg vet om det faktisk vil gjøre noe utslag eller ikke....

Er det noen som har noen gode tips til hvordan dette kan rettes?

--
MVH
Hans Olav Skogstad