[NUUG kart] Magerøya sunket i havet

Gorm E. Johnsen nuug at gorm.cc
Wed Sep 12 03:34:36 CEST 2012

Dataene for Magerøya ser hele og komplette ut nå.

Husk bare at coastline ikke følger de samme oppdateringsfrekvensene som
andre ting på kartet.
Inntil videre er det en halvmanuell jobb som må til. Det hender det tar
uker mellom hver gang det blir gjort.
Årsaken er at kystlinjen er et stort og komplisert objekt som potensielt
kan inneholde mange feil.

Dette utløser heller ikke re-rendering av tiles-ene, så man må endre andre
ting i omårdet _etterpå_, eller sette tilesene _dirty_ før man ser
endringer.

Altså. Smil og vær gla for den kystlinjen du har. Resten kommer senere :-)

>natural=coastline i relasjonen
Trengs ikke. Da er det bedre å la være.

Gorm E. Johnsen