[NUUG kart] Secondary_link mangler på frikart.no-kartene

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Wed Sep 12 09:42:27 CEST 2012

http://www.openstreetmap.org/?lat=63.371036&lon=10.345358&zoom=18&layers=M
)

> secondary_link og tertiary_link er litt sært.
> Er veiene de tilhører tagget riktig?
> Kan de være underklassifisert?

Har sett noen av de rundt omkring. Tittet nå på en på Tveita i Oslo, der
er det brukt en annen løsning med mindre veityper. Men jeg tror en
secondary_link ville vært mer korrekt her.

http://www.openstreetmap.org/?lat=63.371036&lon=10.345358&zoom=18&layers=M

> er oppdatert noen

Legg kildekoden public med full versjonshistorikk.

Har vurdert det men ikke gjort noe med det foreløpig.