[NUUG kart] Secondary_link mangler på frikart.no-kartene

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Wed Sep 12 12:19:10 CEST 2012

http://www.openstreetmap.org/?lat=63.371036&lon=10.345358&zoom=18&layers=M
)

> Hei
>
> Skal ta en titt på dette. Det er ikke noe policy på at disse ikke
> skal brukes så vidt jeg vet, men i Garmins definisjoner er det ikke
> plass til så mange typer veier som i OSM, så ting er litt forenklet.
> Forøvrig er lines-filen som ligger ute litt gammel. De jeg bruker er
> oppdatert noen ganger etter dette.

Hei igjen

Da har jeg sjekket og du har helt rett. Har nå lagt til secondary_link og
tertiary_link med samme definisjon (type linje) som henholdsvis secondary
og tertiary. Skal vurdere å lag en egen veitype for disse etterhvert.

Da bør kartene være riktige og med den nye endringen fra etter
genereringen i morgen formiddag.

-Sverre