[NUUG kart] Sport

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sun Sep 16 14:55:09 CEST 2012

[Vidar Gundersen]
> Jeg har jobbet litt med å tolke turkartsymbolstandarden fra
> Kartverket de siste dagene.
> Det er relativt lite sport=* som er lagt inn i OSM. Vi har
> Idrettsanleggsregisteret som vi fortsatt kan gjøre en innsats for å
> importere resten av.

Hvor mye gjenstår der?  Jeg minnes at Sverre L-D var igang med det,
men fikk inntrykk av at posisjonskvaliteten var så lav at det var en
risikosport å importere uten seriøs kvalitetssikring.

> Noen spørsmål har dukket opp:
> - Finnes det eksempel på noen som har lagt inn noe knyttet til rafting?

Vet ikke, men vet at
er et rafting-senter jeg besøkte for noen år siden.  Kanskje du finner
noen interessante tagger der?

--
Vennlig hilsen