[NUUG kart] Sport

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Thu Sep 20 10:03:01 CEST 2012

[Vidar Gundersen]

2012/9/16 Petter Reinholdtsen <pere at hungry.com>:
> Hvor mye gjenstår der?  Jeg minnes at Sverre L-D var igang med det,
> men fikk inntrykk av at posisjonskvaliteten var så lav at det var en
> risikosport å importere uten seriøs kvalitetssikring.

Det var jeg som kikket på det, men det var såpass mye protester ifm
kvalitet at jeg ikke turte å foreta masseimport. Jeg tror også at
multisportshaller og -baner dominerte datasettet, slik at det ble litt
intetsigende i tillegg til at posisjonskvaliteten var variabel.
Jeg plukkimporterte diverse hytter og dagsturhytter (som senere ble
kvalitetssikret mot DNT sin hytteoversikt).

Jeg kan ta en ny titt ved anledning.