[NUUG kart] Løpbart gårdstun?

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Fri Feb 1 09:39:30 CET 2013

No:Map features begynner å bli utdatert og trenger en ny gjennomgang
for å reflektere at tagging av
1. turisthytter er blitt endret og "vedtatt" i forhold til den praksis
som er beskrevet der (og implementert på frikart.no og
openstreetmap.no)
2. skog (jfr. nylig diskusjon rundt kulturskog og naturskog)
3. gårdstun, som var ment for gårdsplassen, men hvor etablert praksis
er hele gårdstunet
og masse annet.