[NUUG kart] Fri Geo Norge - noen som vet status?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fri Feb 22 22:43:01 CET 2013

[Gustav Foseid]
> Ja, jeg vet status :-)

Veldig bra.  Når blir nettsidene oppdatert?

> Sivilombudsmannen uttalte høsten 2011 saken ikke var endelig avklart i
> forvaltninga. Det førte til at saken igjen havnet hos Lovavdelingen for
> uttalelse, noe de har brukt godt over et år på. Vi får rett og slett ikke
> svar, selv med purringer.
>
> Vi kommer nok til å sende saken tilbake til Sivilombudsmannen rimelig
> snart, eventuelt ta ut stevning.

Kommer dere til å publisere svaret som kom fra fylkesmannen og brevene
til jussdepartementet?

Har dere bedt om innsyn i alle skrivene i saken hos departementene?
Jeg tenker spesielt på dokumentene datert 2010-06-03, 2010-06-21 og
2010-06-23 hos jussdepartementet, som kanskje kan forklare litt om
hvordan departementene tenker.

--
Vennlig hilsen