[NUUG kart] Bomstasjoner (var Turkartdata i Sørum kommune)

Håkon Stordahl hakon at stordahl.org
Sun Jan 13 14:29:24 CET 2013

On Fri, 11 Jan 2013 23:16:24 +0100, Håkon Stordahl wrote:

> Hei. Nei, har dessverre ikke hørt noe ennå, men flott at du har! Jeg
> hadde kanskje foretrukket et noe mer direkte svar, men jeg regner det
> uansett som tilstrekkelig og går ut i fra at det er greit å bruke
> dataene i OSM.

Nå har jeg klartgjort for opplasting av skiløypene til OSM. Dette blir
trolig å regne som importering av data, så jeg laget en side på OSM-wikien:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Outdoor_activities_in_S%C3%B8rum_kommune

Så hvis ingen protesterer, vil jeg laste opp dette i løpet av kort tid.
Jeg må vel også først opprette en egen konto for denne importen (selv om
jeg ikke helt har skjønt vitsen med dette).

Hilsen Håkon.