[NUUG kart] Vegvesenet opnar norsk vegdatabank

Marius Kotsbak marius at kotsbak.com
Sun Jan 27 17:08:57 CET 2013

Den 14:37 27. januar 2013 skrev Guttorm Flatabø
<post at guttormflatabo.com> følgende:

> Såvidt eg skjønar så er det med, iallefall i form av kvar fartsgrenseskilta
> står.

Hmm ja, da burde det gå an å skrive noe logikk for å sette
fartsgrenser på veistrekninger utifra dette.

For noen applikasjoner så holder det kanskje å registrere ny
fartsgrense når posisjonen er nære nok skiltet i rett retning.

I det jeg har sett av til nå ikke offentlige data så er fartsgrense
knyttet til veistrekninger.

--
Marius