[NUUG kart] GoOpen

Oyvind Hanssen ohanssen at acm.org
Sun Jan 27 21:15:52 CET 2013

ER det noen OSMere som kunne tenke seg å komme til Tromsø?
Jeg mener at OSM arbeidet er høyst relevant for frivillig redningstjeneste
og at dette er en ypperlig anledning til å få en dialog.

Hvem kunne vi invitere (fra NUUG kart miljøet) for å holde innlegg om
dette?

GoOpen ellers er jo ellers en grunn i seg selv til å ta en Tromsø tur,
med RMS og det hele.

mvh
Øyvind