[NUUG kart] Kartverket som kilde

Espen Oldeman Lund espen at espenpost.com
Wed Jul 3 22:57:18 CEST 2013

Jeg sendte en forespørsel om lisensen til SSR til Kartverket. Limer inn
kommunikasjonen under her så kan OSM'ere vurdere hvordan vi forholder oss
til det. Jeg avventa litt for å evenuelt få noen kommentarer på mitt svar,
men det har jeg ikke fått. Så antar at det betyr at dem er ok med det jeg
skreiv.

Espen

----------------------

Takk for avklaring.

Da forstår jeg det slik at det holder å legge til Kartverket som
"Contributor" under http://www.openstreetmap.org/copyright og at hver
bruker av dataene fra OpenStreetMap ikke trenger å kreditere Kartverket
direkte.

Jeg videresender denne avklaringa til norsk OpenStreetmap liste.

mvh
Espen

http://www.turkompisen.no
http://www.kresendo.no/