[NUUG kart] Håndtering av frigitt kartdata

Espen Oldeman Lund espen at espenpost.com
Tue Oct 1 11:53:24 CEST 2013

Jeg har flere kommentarer etterhvert. Men når det gjelder veier så ser jeg
poenget ditt Sverre. Men vi mangler jo også mange asfalterte boligveier i
OSM. Kan det være en ide å prøve å hente inn mangler her? Sannsynligheten
for at boligveien er borte er liten. Det kan sjølsagt være mindre feil, men
jeg synes det er verdt å ta inn og heller fikse de feilene i ettertid.

Espen

http://www.turkompisen.no
http://www.kresendo.no/
http://no.linkedin.com/in/espenisaksen