[NUUG kart] Håndtering av frigitt kartdata

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Tue Oct 1 18:11:35 CEST 2013

Jo, vi må helt klart importere veier. Men vi må tenke nøye igjennom
hvordan vi gjør det og hvor vi gjør det. Det er helt klart mye veier som
mangler rundt omkring i Norge i OSM.

Jeg tror fremdeles at en delvis manuell import er best hvor vi tar vare på
det vi har og bare henter inn nytt i første omgang er best. Men jeg er
ikke sikker. Kanskje vi skal teste litt med en kommune eller to nordpå
eller et annet sted hvor det er tynt med data?

-Sverre