[NUUG kart] Håndtering av frigitt kartdata

Magnus Nord magnunor at gmail.com
Wed Oct 2 12:34:36 CEST 2013

Har tenkt litt på det samme også: importere de frigitte dataene i JOSM
og sammenligne de med OSM-dataene. Og så "overføre" det man vil ha til
OSM? Kanskje på en eller annen smart måte slik at automatiske
importeringer ikke vil importere de samme objektene på nytt?

Kunne man konvertere geojson til OSM XML, og så åpne det i JOSM? Dette
programmet kan kanskje gjøre det:
https://npmjs.org/package/osm-and-geojson ?

Magnus