[NUUG kart] Håndtering av frigitt kartdata

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Sat Oct 5 00:09:56 CEST 2013

Jeg synes det bør være litt info om importering av data på den norske
hovedsiden for særnorske tagger. Så jeg har tatt med den frihet å opprette
et lite avsnitt om det.

Kom gjerne med tilbakemeldinger om vi bør ha dette, hvor det bør ligge,
hvilken informasjon som bør være med, osv.

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/No:Map_Features#Importere_data

-Sverre