[NUUG kart] Diskutere med imports at openstreetmap.org

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Sun Oct 13 02:30:34 CEST 2013

Hei

Jeg har testimportert litt og opplevde å få brukeren min sperret. Jeg fikk
streng beskjed om at vi må diskutere saken vår om import med
imports at openstreetmap.org. Jeg ble litt iritert siden jeg føler vi gjør
dette på en ryddig måte og har diskutert bra på lista vår. Jeg forsøkte å
si det, og henvise til wiki-siden vår, men det hjalp ikke. Så om noen vil
sende de noen ord så hadde det vært fint.

Det er forøvrig oppe i Valdres jeg har testet litt. Noen åkrer, småveier
og litt myrer, se http://www.openstreetmap.org/#map=14/61.1278/8.9543. Det
var skog jeg forsøkte da de stengte meg ute. Utestengelsen var bare til
jeg svarte på mailen da så jeg er med igjen nå.