[NUUG kart] Diskutere med imports at openstreetmap.org

Tyrfing OSM tyrfingosm at gmail.com
Sun Oct 13 11:59:27 CEST 2013

Jeg også opplevde det samme etter litt testing i Sirdal.Jeg henviste til at
det var diskutert på denne mailinglisten, og dokumentert på wiki-siden og
på wiki-siden for source:Kartverket. Jeg har igrunnen ikke fått noe svar
etter det. Men det er jo selvsagt mulig at de ikke er helt stødige i norsk.

13. oktober 2013 kl. 02:30 skrev Sverre Didriksen <