[NUUG kart] Parkeringsplasser Trondheim

Geir Ove Myhr gomyhr at gmail.com
Thu Oct 17 09:21:15 CEST 2013

2013/10/17 Espen Oldeman Lund <espen at espenpost.com>:
> [...]
> Så foreløpig har jeg bare valgt å vise p-plasser som er innafor 500 meter
> fra skiløype eller sti og som ikke har access=private.

Virker som en fornuftig regel. Grunnen til at den får litt uheldige
konsekvenser her er at det kjøres løyper ned i boligområdene slik at
folk som bor der ikke skal trenge å starte turen med å kjøre bil eller
ta buss. Løypa går faktisk ofte enda lenger enn det som er lagt inn:
under Omkjøringsveien og Brøsetveien langs stien, så vestover og under
Jonnsvannsvegen og nedover inni grønt-området ned til Dybdahls veg. I
denne biten går det også en del til fots, så jeg er usikker på hvor
bra løypene er. Hadde denne delen vært lagt inn, ville du fått med
ganske mange parkeringsplasser som er langt unna godt skiterreng.

Geir Ove