[NUUG kart] Parkeringsplasser Trondheim

Espen Oldeman Lund espen at espenpost.com
Thu Oct 17 22:16:53 CEST 2013

Jeg er forsåvidt enig med deg Vidar. Eneste problemet er at det kompliserer
litt og jeg er redd for at det vil begrense hvor mange som er villige til å
bidra.

Når det er sagt så høres det ut som at stiene rundt Trondheim kanskje kunne
vært tagga med relasjoner?

Espen

http://www.turkompisen.no
http://www.kresendo.no/