[NUUG kart] Skiløype Tryvann(Oslo)

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Mon Sep 9 08:11:24 CEST 2013

Jeg er imidlertid litt usikker på prepareringstype. Siden det er en moderne
lysløype vil jeg anta at de har breddet nok for brede skøytetraseer, men
slik løypene har fremstått tidligere år er det kun klassisk.

Det skjer en hel del endringer i skiløypenettet:
Det er laget en ny hovedløype ut fra nye Furumo/Harestua stasjon, som må
verifiseres til vinteren: Prepareringsgrad og hva som nedlegges.
Ved Sjonken bygges et skianlegg.