[NUUG kart] Publisere GPX filer gjennom API

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Sun Sep 15 17:07:32 CEST 2013

Hei,
Noen på lista som kjenner til noe ferdig serversideprogramvare som kan
hoste GPX filer? Kun API, ikke presentasjon. Det må kunne finne alle
filer i nærheten av et koordinat, innenfor bounding box, evt polygon,
basert på filnavnet eller keywords-feltet i filas metadata-element.
Deretter samle alt i en fil, gjerne filtere litt, feks ta vekk
waypoints og fjerne pulsdata, høydedata, fjerne eller endre
tidsstempel, etter hva jeg ønsker å konfigurere. Jeg tenker at jeg kan
lage en http/cgi front end til GPSBabel, ala et script jeg allerede i
dag benytter lokalt, men lurer på om det finnes ferdige ting?