[NUUG kart] Hund på hytter

Hans Kristian Flaatten hans.kristian.flaatten at turistforeningen.no
Tue Dec 9 11:49:33 CET 2014

Hei,

Vi har faktisk tenkt å lage en ny JSON dump av Turistforeningen sine hytter hvis det er
noen på denne listen som vil ta på seg oppgaven å oppdatere hyttene i OSM?

Hvilke atributter/tagger på hyttene benyttes i dag? Jeg har notert meg følgende:

 - name
 - position (point)
 - ele (evevation)
 - operator
 - capacity (sleeping capacity)
 - dog (yes/no)
 - dnt:classification (ubetjent/selvbetjent/betjent/osv.)
 - dnt:iid (vi har nye IDer i vår database)
 - dnt:lock (yes/no/special)
 - website (ut.no/hytte/...)

Vi har som mål å distribuere en oppdatert dump av DNT sine hytter minst én gang
i kvartalet, så hvis det er mulig å hadde det jo vært kjekt å kunne automatisere
en slik import til OSM i fremtiden.

- Hans Kristian