[NUUG kart] Import av radioamatør repeatere (relestasjoner og noder)

Øyvind Hanssen oh at hans.priv.no
Wed May 14 11:35:53 CEST 2014

Maidenhead lokator har en oppløsning på 100x100 meter. Ellers blir posisjonene
sendt ut på APRS for endel av disse systemene og kan finnes på f.eks. aprs.no
(velg "infrastruktur" i den andre dropdown menyen). Jeg garanterer ikke at
posisjonene er korrekte.

Ellers bør man vel velge ut de stasjonene som er "offisielle" og som kan
påregnes å være stabile over tid?

mvh
Øyvind, LA7ECA